DİĞER KATEGORİLER

Türkiye'nin en değerli markası bu yıl da değişmedi

1 milyar 605 milyon dolarlık marka değeriyle Türk Hava Yolları 2019 ve 2020 yıllarında olduğu gibi bu yıl da "Türkiye'nin en değerli markası" oldu.

İSLAM OYUNLARI 6

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 2021 yılına ilişkin "Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100" çalışmasını tamamladı.

2019 ve 2020 yıllarında olduğu gibi listede ilk sırayı 1 milyar 605 milyon dolarlık marka değeriyle THY alırken, bu şirketi 1 milyar 585 milyon dolarla geçen yıla göre 3 sıra yükselen Arçelik izledi.

Listede üçüncü sırayı 1 milyar 193 milyon dolarlık marka değeriyle geçen yıla kıyasla 5 sıra yükselen İş Bankası aldı. Garanti BBVA 1 milyar 190 milyon dolarlık değeriyle 4'üncü, Turkcell 1 milyar 61 milyon dolarla 5'inci, Ziraat Bankası 952 milyon dolarla 6'ncı oldu.

Marka değeri 917 milyon dolar olarak belirlenen Akbank 7'nci sıradaki yerini korurken, 836 milyon dolarla Yapı Kredi 8'inci, 789 milyon dolarla Türk Telekom 9'uncu, 787 milyon dolarla Ford Otosan 10'uncu sıraya yerleşti.

BENZER HABERLER
04.05.2024 08:03
S&P, Türkiye'nin kredi notunu yükseltti
04.05.2024 08:02
Çiftçilere 445 milyon lira tarımsal destekleme ödemesi yapılacak
03.05.2024 15:45
2024 KPSS başvuruları başladı
03.05.2024 11:00
Türkiye'nin hayvan varlığı azaldı
03.05.2024 10:01
TÜİK: Nisan ayı enflasyonu yüzde 3,18 oldu
03.05.2024 09:40
Benzin ve motorine zam, otogaza indirim