DİĞER KATEGORİLER

Meram'da söz sırası belediye personelinde

Meram Belediyesi hizmette kaliteyi yükseltmek adına yeni bir araştırmaya daha imza attı. Personelin memnuniyeti ile istek ve önerilerinin sorulduğu araştırmada gayelerinin personel memnuniyetini dolayısıyla da hizmet kalitesini artırmak olduğunu söyleyen Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, ‘Meram’a hizmetin en iyisini sunmak için iyi bir ekip olma şartımız var. İyi bir ekip olmak içinde etkili bir iletişim ve istişare olmazsa olmazımızdır” diye konuştu.

İSLAM OYUNLARI 6
Meram Belediyesi, personel memnuniyetini dolayısıyla da vatandaşa karşı hizmet çıtasını yükseltmek amacıyla kendi personelinin katıldığı bir araştırma gerçekleştirdi. Araştırmada Meram Belediyesi personeline, ‘Çalışma koşullarından kurum içi iletişimin yeterliliğine, ast üst ilişkilerinde yaşanan sıkıntılardan mesleki gelişim ve ilerlemede araçların doğru kullanılıp kullanılmadığına, ihtiyaç duyulan eğitim alanlarından işyeri memnuniyetine’ kadar yaklaşık 60 soru yöneltildi. Personele kurumla ilgili istek ve şikayetlerini anlatma fırsatının da verildiği araştırmada ayrıca, Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş’a mesaj iletmek isteyenler içinde ayrı bir bölüm açıldı. Meram Belediyesinde görevli tüm personeli kapsayan araştırmaya katılanlar isim ve görev belirtmeden istek, öneri ve düşüncelerini özgürce ifade ederek oluşturdukları anketi hazırlanan sandıklara attılar. ‘EN İYİ HİZMET İÇİN, İYİ BİR TAKIM OYUNU ORTAYA KOYMAK MECBURİYETİNDEYİZ” Meram Belediyesinin geçtiğimiz günlerde 69 mahallede 10 bin vatandaşla bir ‘Kamuoyu Araştırması’ çalışması başlattığını hatırlatan Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, en iyi hizmeti, en iyi şekilde sunabilmek adına tüm iletişim araçlarını ve kanallarını en iyi şekilde kullanmanın gayretinde olduklarını kaydetti. Bu amaçla böyle bir çalışmanın altına imza attıklarını kaydeden Başkan Kavuş, “Biz Meram olarak hem bir aile, hem bir ekip, hem de hizmet erleriyiz. Meram’a ve Meramlılara hizmet etmenin onurunu yaşayabilmek için bir dişlinin parçaları gibi organize olma mecburiyetimiz var. İyi bir hizmet için iyi bir takım, iyi bir takım olmak içinde iyi bir iletişim ve etkileşim içinde olmak mecburiyetindeyiz. İşte bu araştırmayı, hizmet yolunda personelimizle istişare etmenin, onların fikirlerini almanın bir yolu olarak gördük. Göreve geldiğimiz andan itibaren personelinimizle yakaladığımız uyumla iyi bir sinerji oluşturduk. Daha iyisini nasıl yaparız sorusunun yanıtı için onları dinledik, tecrübelerinden istifade ettik. Bu araştırma ile de kurum işleyişini ve işlevselliğini artırma yönündeki fikirlerini özgürce anlatabilsinler ve bizde yönetim olarak onların bu fikirlerinden ve tespitlerinden istifade edelim düşüncesiyle hareket etmek istedik. Bu çalışmamızın hayırlı sonuçlar doğurmasını temenni ediyorum” diye konuştu.
BENZER HABERLER
04.05.2024 12:50
Antika otomobili ile antik şehirler turunda uğrak noktası Konya oldu
04.05.2024 12:48
Annesini dinledi tarihi mekanları sığdırdığı yüzüklerle dünyaya açıldı
04.05.2024 11:45
"Çeşme damla sakızı" coğrafi işaretle tescillendi
03.05.2024 20:52
Mevlana'nın Konya'ya gelişinin 796. yıl dönümü kutlandı
03.05.2024 16:15
Kavuş: Dua almaya çalışıyoruz
03.05.2024 13:30
Konya, Karaman, Aksaray ve Niğde için zirai don uyarısı!