DİĞER KATEGORİLER

İki operatöre uyarı

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu, (BTK) çağrı merkezi hizmetlerinde hizmet kalitesi bildirimleri kapsamında, Superonli̇ne İleti̇şi̇m Hi̇zmetleri̇ AŞ ve Avea İleti̇şi̇m Hi̇zmetleri̇ AŞ'nin uyarılmasına karar verdi.

İSLAM OYUNLARI 6
BTK'nın internet sitesinde yayımlanan karara göre, Superonline ve Avea, Kuruma yaptıkları 2015 yılı üçüncü dönem hizmet kalitesi bildirimlerinde, "Müşteri hizmetleri için cevap verme süresi" performans kriterinin yüzde 80'lik hedef değerini sağlayamadıkları için yazılı olarak uyarılacak. Söz konusu işletmeciler, ilgili raporlama döneminde çağrı merkezi hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediklerini, Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyuracak.
BENZER HABERLER
24.04.2024 16:41
Karaman'da "Binbir Kilise" olarak bilinen alanda dini yapılar bulundu
23.04.2024 14:16
Geleneksel Türk el sanatlarını tanıtmak için kentleri geziyorlar
15.04.2024 14:59
Meta, Threads'i Türkiye'de geçici olarak kapatacak
14.04.2024 11:32
Kaçırılan 25 bin 525 eser yurda döndü
11.04.2024 09:27
Tırnaktan bile küçük İncil, görenleri hayrete düşürüyor
08.04.2024 13:06
Türkiye’de AKKA antlaşmasından çekildi: Silah üretiminde sınırlama kalktı