DİĞER KATEGORİLER

"KOBİ Dolu Anadolu Teknoloji Buluşmaları"

Türk Telekom Grubu Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Mert Başar, Türk Telekom Grubu'nun sunduğu iletişim teknolojilerini kullanan yeni nesil şirketlerin, daha fazla kazanmanın kapılarını araladığını, tasarruf sağladığını, gelirlerini artırdığını ve işletme risklerini azalttığını söyledi.

İSLAM OYUNLARI 6
Türk Telekom Grubu'nun, iş dünyasındaki yeni fırsatları ve teknolojinin markalara katkısını aktarmak amacıyla düzenlediği "KOBİ Dolu Anadolu Teknoloji Buluşmaları"nın üçüncüsü Konya'da gerçekleşti. Başar, bir otelde düzenlenen etkinliğin açılışında yaptığı konuşmada, Türkiye'nin can damarı KOBİ'lerin, sağladıkları istihdam ve gerçekleştirdikleri yatırımlarla ülke ekonomisinin lokomotifi sayıldığını belirtti. Grup olarak KOBİ'lerin sahip olduğu gerçek potansiyeli ortaya çıkarmayı hedeflediklerini ifade eden Başar, onlara yalnızca bugüne değil yarına da hazır olmalarını sağlayacak yeni nesil çözümler sunmaya odaklandıklarını bildirdi. Vazifelerinin teknolojiyi takip etmek olduğunu vurgulayan Başar, "Türk Telekom Grubu'nun sunduğu iletişim teknolojilerini kullanan yeni nesil şirketler, daha fazla kazanmanın kapılarını aralıyor, tasarruf sağlıyor, gelirlerini artırıyor ve işletme risklerini azaltıyor. Dedik ki; 'teknoloji olmadan rekabet etmek mümkün mü?' Ne yazık ki değil. Peki teknoloji nasıl somutlanabilir? Biz bunu olabildiğince somutlayarak elimizden gelen her fırsatta KOBİ'lerimize anlatalım dedik. İşte 'KOBİ Dolu Anadolu' bunun bir yansıması" diye konuştu. - "İnternette var olmak şart" Başar, Türkiye'de internet ve mobil olarak iki önemli trend olduğuna işaret etti. Artık müşterilerin internet olayına; "eğer bir kurum internette yoksa dünyada da yok" diye baktığını anlatan Başar, şöyle devam etti: "(Google'da yoksa yoktur) anlayışı var. İş buraya geldi. İsmin internette arandığı zaman yoksan, gerçek hayatta da yoksun. İnternette var olmak şart. Mümkünse internette dükkan açmak şart. Yani internette sadece isim, adres ve ürünlerin basit görselleri değil ürünlerin internet ortamında satın alınabilir olması da çok önemli. Güvenli bir şekilde kredi kartıyla sisteme girip müşterilerimizin internetten bizim ürünlerimizi satın alabilmesi çok önemli. Bizimle ilgili yapması gereken bir takım işlemler varsa bunları kolaylıkla yapabilmesi, bize gelmeden, herhangi vasıtaya binmeden bunları yapabilmesi çok önemli." Konuşmaların ardından etkinliğin moderatörü, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, "Yeni nesil iş yapış biçimleri" ve "Dönemin yükselen değeri e-ticaret" konularında katılımcılara bilgi verdi. Etkinlikte, Türk Telekom Grubu'nun Konya'nın en eski kurumsal müşterisine, Başar tarafından 175. Yıl Özel Plaketi takdim edildi. Marketing Türkiye işbirliğiyle gerçekleştirilen zirvenin sonraki durakları Denizli, Manisa, Eskişehir ve İstanbul olacak.
BENZER HABERLER
28.04.2024 23:20
Konyaspor'da Fahrudin Omerovic ile yollar ayrılıyor!
28.04.2024 22:29
Konya’da sağanak su baskınlarına neden oldu
28.04.2024 21:36
Konya'nın kuzey kesimleri için sağanak uyarısı!
28.04.2024 17:25
Devrilen traktörün altında kalan kişi hayatını kaybetti
28.04.2024 16:57
Afrika’dan gelen toz nedeniyle Bolu’da gökyüzü kırmızı, mor ve sarı renklerine büründü
28.04.2024 16:55
Diyarbakır’da hastane önünde bıçaklı kavga: 4 yaralı